- Tänd glöden i din organisation
Vilka beteenden bäddar för rätt resultat?
- Kommunicera äkthet som attraherar
- Få värdegrund och varumärke att linjera
Anta att du vill bygga intern och extern attraktionskraft och aktivera den armé av varumärkesbärare och ambassadörer som finns i din verksamhet. Du vill skapa en värdegemenskap där alla engageras i verksamhetens viktigaste frågor och levererar resultat utöver det vanliga. Bra, låt oss då prata Culture Branding och varför balansen mellan struktur, kultur och varumärke är svaret. Låt oss också redovisa effekten av denna långsiktiga överlevnadsstrategi i kronor och ören.
Läs mer om KEY.
Vi har metoden och verktyget som kartlägger vilka beteenden som skapar resultat och vilka som behöver förändras hos individer, team och organisationer.
Läs mer
En holistisk syn på varumärket, där man jobbar inifrån och ut och skapar balans mellan struktur och kultur.
Konsten att attrahera, utveckla och behålla eftertraktade medarbetare och involvera dem i verksamhetens ”corporate storytelling”.
Hur du tänder glöden i din organisation